5 Ekim 2012 Cuma

Mor peçete halkaları

Ürün Kodu: 007

Şu sıralar epey yoğun günler geçiriyorum.
O kadar çok sabırsızlanıyorum ki, sizlerle farklı konularda yazılar paylaşmayı, birbirinden şık ve şirin farklı ürünlerimizi paylaşmayı.
Zaman sorunundan mütevellit, bir süre daha peçete halkasıyla devam edicez.

Yeni modelimiz, morlar içinde olan peçete halkası....


Adet fiyatı : 4 TL
6'lı fiyatı : 24 TL
8'li fiyatı: 30 TL
12'li fiyatı : 40 TL


Sipariş için "gisitasarim@hotmail.com" adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Herkese kucak dolusu sevgi ve saygılarımla efendim :)

1 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuz çok güzel,peçeteler çok güzel,hele en sevdiğim renk olan mor'a bayıldım:)
    Ellerinize emeklerinize sağlık..)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya