21 Temmuz 2013 Pazar

Ankara Çiçek Modelleme Eğitimi


Güzel pazarlar herkese.
Gerçi yeni bir haftaya başlamak üzereyiz ama benim gecem gündüzüm son zamanlarda altına üstüne geldiği için :)

Canım Filiz ablam, nam-ı diğer Petunyalarım öyle güzel çiçekler yapıyor ki.
Gerçeğinden farksız. Bakmak isterseniz burada efendim ;)
İşte bu güzel çiçeklerin yapımının eğitimini veriyor ve Allah nasip ederse Ankara'da da vermek istiyor.

Eğer sizde bu güzelliklerin yapımı öğrenmek isterseniz kendisine filizbircan@petunyalarim.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Birlikte güzel bir gün geçirmeye ne dersiniz? ;))

3 yorum:

  1. KEŞKE ANKARADA ANACIĞIMIN YANINDA OLSAYDIM
    KOŞAR GELİRDİM TADINI ÇIKARIN İYİ AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Gizemcim.... Istanbul'daki kosusturmalarimdan blogunu ziyarete gelemedim güzel kardesim... Tesekkürlerimle, Ankara'da kucaklasabilmek dilegiyle...:)

    YanıtlaSil

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya