9 Ekim 2012 Salı

Kelebekli Peçete Halkası ve halkalara kısa bir ara...

Ürün Kodu: 009



Yeni modelimiz, insanın içini cıvıl cıvıl yapan kelebeklerden oluşuyor. 
Her türlü masa konseptinize uyabilecek bir model.

Adet fiyatı : 3,5 TL
6'lı fiyatı : 20 TL
8'li fiyatı: 27 TL
12'li fiyatı : 35 TL

Sipariş için "gisitasarim@hotmail.com" adresinden iletişime geçebilirsiniz.


NOT: Şu ana kadar ki yayınladığım peçete halkaları satıştadır. Bir süre peçete halkalarına ara veriyoruz. 
Vee, bundan sonraki postlarda bambaşka konu ve süprizlerle görüşmek üzere diyor, şimdilik huzurlarınızdan ayrılıyorum efendim :))



1 yorum:

  1. Merhaba,çalışmalarınızı hobi paylaşım sitemizde yayınlayarak daha çok kişiye ulaşabilirsiniz. Ayrıca Bernardo Fincan Takımı Hediye Çekilişimize katılmayı unutmayın. İyi Çalışmalar...
    http://www.hobicraft.com/

    YanıtlaSil

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya