21 Aralık 2012 Cuma

Kabaklı Sarımsaklı Brokoli Salatası

 

Malzemeler:

  • 2 adet küçük boy kabak
  • 1 küçük boy brokoli
  • 1 adet havuç
  • 4 diş sarımsak
  • Nar ekşisi
  • Zeytinyağı
  • Limon
  • Tuz
  • Brokolileri sirkeli suda bekletip, aralarında kalan toz topraktan arındıktan sonra yıkayıp, çiçeklerinin boyunu aşmayacak kadar suda haşlıyoruz. (Bizim brokoliler ne yazık ki bir kaç gün dolapta beklediği için, renkleri hafif sararmış)
  • Kabakları yarım ay şekilde ince ince doğruyoruz ve 3 yemek kaşığı kadar sıvıyağda soteliyoruz.
  • Aynı şekilde havuçları da kabak gibi doğruyoruz ve başka bir tavada da onları soteliyoruz.
  • Bir kasede; limon, ekşisi, sarımsak, sıvıyağ ve tuz ile salatamızın sosunu hazırlıyoruz.
  • Genişçe bir kaseye aldığımız haşlanmış brokoli ve sotelenmiş kabak ve havucumuzun üzerine gezdiriyoruz.

Afiyet olsun efendim.
Şimdiden herkese hayırlı, huzur dolu bir hafta sonu diliyorum.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya