29 Ocak 2013 Salı

Dikmen Vadisi

Öncelikle tahminde bulunan herkese teşekkür etmek istiyorum...
Aralarından doğru cevaplar da çıktı.
Ve bu apayrı huzur veren yerimizin ismi Dikmen Vadisi..

Bana göre Ankara Büyükşehir Belediyesinin şimdiye kadar Ankara'ya kazandırdığı en güzel yerlerden biridir.
Görmeyenler varsa, bir gün buranın 3 etabını da görmek nasip olur İnşaAllah...


O gün fotoğraf çekerken, bakışlarından asalet akan bu Sibirya Kurdu (Husky) baktım beni izliyor.
Poz verirsen seni de çekerim dedim, sağolsun beni kırmadı ;)

Hazır bu güzellikten konu açılmışken bir konuya değinmek istiyorum...
Allah, her yarattığı canlıyı, belli ortam ve koşullarda yaşayabileceği şekilde bir düzene oturtmuş hamd olsun... 
Ama ne yazık ki biz insanlar, hayvanlarımızın yaşama koşullarına ve ortamına aldırış etmeden, kendi egomuz ve arzularımız neyi istiyorsa o şekilde bu hayvancağızların hayatına yön vermeye çalışıyoruz...

Kedi, köpek, kaplumbağa, balık, tavşan, civciv, kuş....
Çocuğumuz istiyor oynasın diye.. Biz istiyoruz, bize arkadaş, dost olsun diye.. Eşde dostta var bende de olsun diye...
Peki besleyeceğimiz hayvanın yaşam koşulları evimize, ortamın sıcaklığına, ortam şartlarına ne kadar uyuyor...
Ölüm nedeni, bizim bunlara dikkat etmediğimizden dolayı olursa, iki gün sonra bunun hesabını nasıl verebileceğiz... 
Bu sevimli Husky'nin apartmanda yaşadığını, sıcak ortamlarda yaşamak durumunda kaldığını düşündükçe çok üzüldüm...
Daha ne söyleyebilirim bilemiyorum...

Herkese hayırlı, huzur dolu akşamlar...

8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Evet Sezgin hanımcığım, çok güzeldir burası..
      Bir gün gelip görmeniz dileğiyle...

      Sil
  2. Merak ettim bende:) omurinandi.blogspot.com
    bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Ömür hanım.
      Davetiniz için teşekkür ederim.
      Sevgilerimle..

      Sil
  3. İnşallah Rabbim nasip ederse bu yaz Ankara'ya gitmek istiyorum o zaman görmek isterim canımmm öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İnşaAllah ablacığım :)
      Bende seni öpüyorum canım..

      Sil
  4. sevgili gisi sayfanızda ilk yorumum galiba :) blogunuz çok güzel maşaAllah... benim sibirya kurdu fotosu ilgimi çekti arka bacağının üzerindeki desende sanki bir hayvan kafası resmi var... rabbimin yarattığı herşey çok güzel elhamdülillah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen söyledikten sonra bir kez daha baktım Gonca, gerçekten bana da öyle geldi :)
      SubhanaAllah!
      Aynen canım, sayısız güzelliklerine ne kadar şükür etsek, hamd etsek azdır...

      Sil

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya