1 Ocak 2013 Salı

İçimden Gelenler...


Upuzun bir yol var sanır insan önünde, ömründe. 
Hâlbuki bir bilse; uzak sandığı, tahmininden daha yakındır kendisine, şah damarından bile daha yakındır işte… 
Bu bilinç ile yaşayıp, bu bilinç ile bütünleşebilmek gerekir aslında… 

Huzur, hayattaki en önemli gayelerimizden biridir
O nedenle, hakiki huzura kavuşabilmek, bakmak değil, baktığında görebilme yetisine sahip olabilmek duası ile… 

Mutlu, sağlıklı, huzur dolu, hakikatlerin bilincinde olduğumuz günlerimiz, senelerimiz olsun İnşaAllah. 
Hepinize kucak dolusu sevgi ve de muhabbetlerimle…

24 yorum:

  1. Canımmmm 2013 senesi inşallah Rabbimizin izniyle
    hepimiz için sağlık,huzur,mutluluk,sevgi,saygı ve bereket dolu geçer.Öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ecmain ablacığım İnşaAllah.
      Bende öpüyorum tatlı yanaklarından..

      Sil
  2. Boyan seni sever..boyan senin için diler..
    İnşallah der..
    İnşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GiSi; boyasını daha çok sever, boyası için daha güzellerini diler, can-ı gönülden İnşaAllah der ;)

      Sil
  3. GİSİ'm canım güzel temennilerine binlerce teşekkürler Rabbim güzel bir 2013 senesini yaşamayı nasip etsin hepimize.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vişnap'ım;
      Asıl ben teşekkür ediyorum canımın içi.
      Kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum..

      Sil
  4. ne güzel dilekler, gerçekten en önemli şey Huzur ve sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Aminnn Gizemim Aminn...
    Rabbim, bakmaktan öte görenlerden, bilmekten öte ayne-l yakin hissedip yaşayanlardan olabilmeyi nasip etsin inşAllah..
    Dilerim herşey hayırlısı ile,gönlünce olsun.
    Muhabbetle can'ımm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeliş'im benim...
      Bilmukabele canısı, aynı dileklerin daha güzellerini diliyorum.
      Sevgi ve muhabbetlerimle

      Sil
  6. CANIM GÜZEL DUALARINA HEP BİRLİKDE AMİN DİYORUZ
    HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN
    ALLAHA EMANET OL
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ablacığım, hepimizin İnşaAllah.
      Sende Rabbim'e emanet ol.
      Hayırlı akşamlar..

      Sil
  7. Canım Gizemim,
    Senin için güzel sürprizlerle dolu, mutluluk dolu, başı birazcık bekleyişlerle geçse de sonu kavuşma dolu, söylediğin gibi huzur dolu bir yıl diliyorum Allah'tan:)
    Canım benim, yazını ve fotoğrafı da çok beğendim.
    Hakikaten, hakikat bize ne kadar yakın...
    Sevgilerimle canım Gizemim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sevdem...
      Nasıl güzel dualar etmişsin, Allah cc razı olsun birtanem.
      Hakikat öyle yakın ki aslında, dünyalıkların içinde kaybolup gittiğimiz için göremiyoruz, hissedemiyoruz işte..
      Çok teşşkür ediyorum tatlısı.
      Kucak dolusu sevgi ve muhabbetlerimle Sevdem...

      Sil
  8. Güzel dualarını Rabbim de kabul etsin inşallah
    Mutlu sağlıklı seneler dilerim
    kal sağlıcakla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sevgili Tombul Tarifler.
      Sevgilerimle...

      Sil
  9. Gizemcim hotmail adresine bir mail gonderdim...bir ara bakarsin. Sevgilerimle bitanem:)

    YanıtlaSil
  10. AMİN... İNŞALLAH BULUNDUĞUMUZ HER ANIN BİLİNCİYLE YAŞAR VE HAYATA HEP GÜZEL BAKARIZ. SEVGİLERLE....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Rumeysa hanım;
      Amin İnşaAllah, ne de güzel yazmışsınız, Allah cc razı olsun.
      Sevgilerimle...

      Sil
  11. Amin canım. Ne güzel dilekler bunlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucuğum,
      Çok teşekkür ediyorum canım.
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. Adem Oğlu Havva kızı ;
    Nefsine yenik düşer.Bakamaz ana ,alamaz tadı aşk-ı..
    Umarım yeni bir yıl hepimize bakmayı değil görmeyi öğretir.
    Umarım sağlıklı,huzurlu,mutlu günler sunar..

    İnsanız netice de hepimiz doğrumuz ve yanlışımız ile..
    Yeni bir yıl insan gibi insan olmayı ,yaşamayı sunsun bize..

    Sevgili Gizem Hanım'cım;
    Yeni bir yıl size kucak dolusu sevgi sunsun yanında huzurla sağlıkla birlikte..

    Sevgiler Kucak dolusu ..
    SeViL :...

    FARKINDA OLMALI İNSAN;
    BİR DAMLACIK SUDAN YARATILDIĞININ.
    ANNE KARNINA SIĞARKEN ,
    DÜNYAYA NEDEN SIĞMADIĞININ.
    VE EN SON BİR METRE KARELİK YERE,
    NASIL SIĞMAK ZORUNDA KALACAĞININ.
    HENÜZ BEBEKKEN DÜNYA BENİM DERCESİNE ,
    AVUÇLARININ SIMSIKI KAPALI OLDUĞUNUN,
    ÖLÜRKEN DE AYNI AVUÇLARIN ,
    HERŞEYİ BIRAKIP GİDİYORUM DERCESİNE
    APAÇIK OLDUĞUNU UNUTMAMALI.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevil Hanımcığım;
      Öncelikle, Allah razı olsun sizden, çok çok teşekkür ediyorum, bilmukabele..
      Yazdığım her ufak hakikati bile, büyük bir dikkatle içinize çekip, o güzel cümleleriniz ile öyle güzel yorumlar yazıyorsunuz ki.
      Hiç eksik olmayın, hep varlığınızı hissettirin olur mu?
      Asıl benden size kucak dolusu sevgi ve muhabbetler olsun...

      Sil

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya