12 Haziran 2013 Çarşamba

Bir Kuş Kondu Pencereme...


Selamların en güzeli ile...
Biraz uzun mu oldu verilen ara?
İyidir aslında biraz soluklanmak...
Tazelenmek...
Daha sağlamlaşır, yeri ve önemi daha bir anlaşılır aslında...
Özlem duymak acıtsa da, daha bir hasretle sarılır insan kavuşunca........
Mini atölyemde, dikiş makinemin başında çalıştığım bir gün, 1-3-5-10-20 derken artık sayısını asla sayamayacağım kadar konmaya başladı Rabbim'in yarattığı bu sevimli güvercin.
İlk başta anlam veremedim.
Sonra perdemi açtım sonuna kadar ve izlemeye başladım.
Aşağıdan 1 minik çalı alıyor, 2-3 saniye benim penceremde dinleniyor ve bir üst kata çıkıp yeni yaptığı yuvasına koyuyor...
Bu işlem hiç abartısız en az 2 saat, hiç aksamadan, durmadan, yorulmadan devam etti.
Ee tabi ki bu olay beni tefekküre, düşünmeye sevk etti.
Kuş deyip geçtiğimiz canlı, yuvasını yapma yetisine sahip, SubhanaAllah!
Sadece kuş değil, bir çok hayvan bunu yapmakta.
Düşününce, aklın aciz kaldığı bir durum işte...


Bir kaç saniyelik dinlenme molaları verdiği için bu sevimli şey, fotoğraflamakta epey zorladı beni :)
Tripod kullanmaya hala azimle başlamadığım için, bel boyun ağrıları çekerek, titretmemek için defalarca nefes tutarak fotoğraflamaya çalıştım naçizane. 
Şimdilik GiSi'den bu kadar.
Bize bunca nimet Veren'e, hikmet Sahibine emanet olun...
*** Geçen gün yanlışlıkla, nasıl yaptığımı hala çözemesem de, son bir kaç postu silmişim :( İnşaAllah ilk fırsatta tekrar yazıp yayınlayacağım.

5 yorum:

  1. Acaba dişi bir kuş mu Gizemciğim hani yuvayı dişi kuş yapar derler ya. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük ihtimal Rabiacigim :)
      Bilirsin, her cefayı dişi kuşlar çeker..
      Allah güç kuvvet versin tüm dişi kuşlara...

      Sil
  2. bu şeker kuşun aynından balkonumda ki keditırnağı çiçeklerime rahat yok bu günlerde.:))
    bi yuvada o kursa kendine,böyle çalı çırtıdan,peekk bir mesud olacağım gizemim..:)
    öperimmm kuzumm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kursun elbette ki Biiznillah Ayşegülüm, yeter ki bir yuvasi olsun ♥
      Çiçeklerin de rahat nefes almış olur hem :)
      Bende seni öpüyorum tatlı yanaklarindan :*

      Sil
  3. özlemişiz blogda yazı görmeyi ablacım...arayı bu kadar açma olur mu :) kendini de çok yorma...sağlık herşeyden önemli...
    bu arada kuşun güzelliğine bayıldım...rabbim ne kadar güzel şeyler yaratmış...

    YanıtlaSil

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya