20 Haziran 2013 Perşembe

"Petunyalarım" Kreasyon Saygıyla Sunar :)


Gönülden kucak dolusu selam ve sevgilerimi gönderiyorum tanıdığım tanımadığım, kalpten kalbe gizli bir yol kurduğumuz tüm dostlarıma...

Sizleri bilmem ama ben çok özledim her birinizi, blog dostlarımı ziyaret etmeyi, doya doya hasbihallerde bulunmayı...
Gelin görün ki, tembellik hastalığına yakalandım :)
Bu sene çok yoğun ve yorucu geçmiş olmasından mıdır bilinmez, mini bir ara vereyim en iyisi dedim ve bu ara mübarek sonu gelmek bilmedi :)
Yavaş yavaş atacağım üzerimdeki rehaveti ama azıcık daha bekleteceğim sizleri.
Haftaya da mini bir kaçamakla bir kaç gün kafa dinlemek bâbında Antalya'ya gidip gelme gibi bir planımız var Allah nasip ederse, bakalım..

Antalya demişken, öyle çok dostum var ki bu güzel şehirde..
Gönlüm ister ki hepsiyle kucaklaşayım, yüreğim bunca zamandır telefondan ya da bilgisayardan dokunuyordu yüreklerine ama Rabbim canlı kanlı da sarılmayı nasip eder İnşaAllah.
Ama olur mu olur belki de, bir düşünmek gerek hazır bahsi açılmışken değil mi? ;))

Özledim dedim ya, ben bugün ki yayınımızın başlığından çoktan koptum gittim bile :)
Hemen konuyu toparlıyorum ve asıl mevzuya dönüyorum.

Canım Filiz ablam, nam-ı diğer "Petunyalarım, Filiz Bircan"..
Öyle mutluyum ki böyle bir abla, dost, muhabbet ortağı tanıdığıma...
Kendisi, tarifi olmayacak kadar güzel çiçekler yapıyor şeker hamurundan.
Ve bu güzel yeteneğini başka güzel insanlarla da paylaşmak amaçlı kurslar veriyor.
Allah nasip ederse bu kurslardan almak isteyenlerden biri de benim ama bakalım bana ne zaman nasip olacak :)
Ve canım Filiz ablam, kursiyerlerine jest olması amaçlı, bu cici önlükleri hazırlamamı istedi.
Kendisi Almanya'da olduğu için, Whatsapp programının tüm özelliklerini sonuna kadar kullanarak, sanki yan yanaymışız gibi her detayına birlikte karar verdik ve ortaya benim de tahminimden daha güzel bir sonuç çıktı.
Zevkine hayran olduğumu bir kez de buradan belirtmek isterim ablacım.
Tembel Gizem bu yayını hazırlayana kadar, Filiz ablam İstanbul'da kurslarını verdi, Almanya'ya geri döndü ve kurs postlarını yayınlamaya başladı bile :)

Kendisinden kurs almak isterseniz, buradan kurs programına ve yerlerine bakabilirsiniz.

Güzel sözlerin ve dileklerinden ötürü bir kez daha teşekkürlerimi sunuyorum kendisine.
Bende seni iyi ki tanımışım ablacım...


20 yorum:

  1. Canim kardesim benim... Böylesine zarif, böylesine sevgi dolu sözcüklerin karsisinda inan gözyaslarima hakim olamadim... Seni tanidigim icin cok ama cok sansliyim... Bir kez daha sonsuz tesekkürlerimi yolluyorum sana buradan... Insallah en kisa sürede de kucaklasacagiz Rabbimin izniyle... Hersey icin, Sagol, varol....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalplerimiz bir Elhamdulillah ablacığım ♥
      Asıl senin güzel yorumun yüreğimi nasıl ışıldattı bir bilsen :)
      Amiiin InşaAllah ♥
      Öpüyorum tatlı yanaklarindan..

      Sil
  2. Gizem'im Filiz ablam can'dır can ben yüz yüze görüşme sahip olan şanslılardanım:)))Emeğine sağlık harika olmuşlar
    Filiz ablamın öğrencileri çok şanslı her zaman söylerim öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim ablacigim, yüz yüze görüşmeden, o enerjisini fazlasıyla verdi bana Elhamdulillah.
      Çok sağol ablacigim.
      Bende seni öpüyorum :*

      Sil
  3. Ne güzellikler yapmışsınız. Ellerinize sağlık. Tatlım seninde tanıtımına..Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol güzel ablacığım.
      Sevgiler benden sana balım ♥

      Sil
  4. Gizemcim,Filiz de sen de çok zarif ve ince düşüncelisiniz,
    ne kadar güzel olmuşlar,ellerin dert görmesin,sizlerde sanatçı ruhu var,bu da Allah vergisi maşeAllah,

    sevgilerimi gönderiyorum,hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Hatice ablam, hayırlı cumalarimiz olsun InsaAllah.
      Senin de güzel sözlerin beni sabahın bu güzel saatinde mutlu etti beni.
      Rabbim istemese, yaprak dahi kımıldamıyor işte.
      Allah razı olsun canım.
      Sevgu ve muhabbetlerimle.

      Sil
  5. Canım GİSİ'mmm özledim seni canımın içi.Yanaklarından kocaman öperim canısı <3<3..Sevgi ile muhabbet ile sağlık ile kal .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni cook özledim canım Vişnapım♥
      Çok sağolasın.
      Bende seni öpüyorum bissürü bissürü :*
      Muhabbet benden canımm.

      Sil
  6. HAMARAT KIZIM TEMBELLİK HASTALIĞI BU SENE BULAŞICI
    BANA BİLE BULAŞTI
    ONUN İÇİN ÜZME TATLI CANINI
    BU ARADA ÖNLÜKLER HARİKA OLMUŞ
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah ablacim.
      Eger sende tembelsen, biz ne yapalım o vakit ;)
      Çok sağol, beğendiğine sevindim.
      Sevgi ve muhabbetlerimle..

      Sil
  7. canım özledim antalyaya gel kuzum ararsan görüşürüz filiz ablam harikadır öptüm eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. gizemcim harika olmuş canım.. hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  9. Mü'min,kulluk elbisesi günahlar ile yıprandığı vakit,onu tövbe ipliği ile dikebilendir...

    inşallahh, günahlarımızın affına vesile olsun beraat gecemiz...

    duaların da hatırlanmak dileğim ile..
    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  10. Tembellik mi hiç yakıştıramadım, bu güzellikleri diken eller asla tembel olamaz.
    Petunyalarım Filiz'cim de kalbinin güzelliği yüzüne yansımış, harika bir insan ayrıca bir yetenek.Ben ondan kurs alma şansını yakaladım,darısı tüm isteyenlere.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya