21 Kasım 2012 Çarşamba

Körili Kuskus Salata


Nedendir bilmem ama kuskus makarnalar arasında en az tercih edilenidir. Hatta makarna olarak tüketilmekten çıkıp, salatalarda kullanılmaya başlandı. Tabi ki benim gözlemlediğim kadarıyla bu sonuca vardım.
Ben de ise, farklı bir yeri vardır kuskusun. Belki dışlanmış hissettiğim için midir bilinmez, daha bir severim kendisini.
Ayrıca köri ve tavuk ile de inanılmaz bir uyum yakalıyor kanaatimce bu salatada.
Denemeyenleriniz varsa tavsiye edebilirim.

Malzemeler:
1 adet tavuk fileto
1 su bardağı  haşlanmamış kuskus
7-8 adet kornişon ya da salatalık turşusu
Yarım demet maydanoz
Yarım demet dereotu
1 tatlı kaşığı köri
Karabiber
Pulbiber
1 çay bardağından biraz eksik sıvıyağ
Nar ekşisi
Yarım limon suyu



İlk öncetavuğumuzu haşlıyoruz. 
Haşlanan tavuğun suyunda da kuskusumuzu haşlıypruz.
Haşladığımız tavuğumuzu, kornişonu, yeşilliklerimizi küçük küçük doğruyoruz.
Tüm malzememizi karıştırma kabında güzelce homojen şekilde karıştırdıktan sonra, servis ediyoruz.





Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya