3 Ocak 2016 Pazar

Semizotlu Havuç Salatası


Üzerine alınan herkese Esselâmu aleykum ♥

Yine misafir sofralarımızda oldukça sevilecek bir tarif  paylaşmak istedim sizlerle.

Buzluktaki közlenmiş biberleri en çok bu salata için kullanıyorum.

Yani ne kadar sık kullandığımı anlayın ;))

MALZEMELER:
1 bağ semizotu
4-5 adet havuç
3 adet közlenmiş kırmızı biber
1 tatlı kaşığı mayonez
1-1 buçuk su bardağı yoğurt
1 diş sarımsak
1 çay kaşığı kuru nane
Zeytinyağı
Tuz

YAPILIŞI:

Havuçları rendeliyoruz
Yağ koyduğumuz tavada havucları kavuruyoruz, tuzunu atıyoruz.
Semizotunu ayıklayıp iyice yıkıyoruz.
Doğruyoruz ya da elimizle ufaltıyoruz.
Közlenmiş kırmızı biberi ufak ufak doğruyoruz.
Kavrulan havuçlar soğuyunca, tüm malzemeyi bir kapta karıştırıyoruz.
Servis tabağına alıp süslüyoruz 😊. .

Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hakaret ve benzeri kalp incitici sözler olmadığı müddetçe, yorumlarınızın benim için çok özel ve değerli olduğunu belirtmek isterim.
Her türlü soru ve önerilerinizi yanıtlamak ise benim için ayrı bir keyif.
Sevgi ve baki muhabbetle...

Ne Aramıştınız?



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

... GiSi ... © 2014-İLKBAHAR - "GiSi Tasarım" sitesinde yayınlanan ürünlerin, fotoğrafların ve yazıların tüm hakkı saklıdır. İzinsiz ve de kaynak gösterilmeden kullanılmaması önemle rica olunur. Emeğe saygı çerçevesinde, bu ufak ricamı göz önünde bulundururmanızı istiyor, sitede keyifli vakit geçirmenizi diliyorum. Sevgi ve muhabbetle...

Tasarım-Değmesin Yağlı Boya